I10 Соціальна робота та консультування

Сфера соціального захисту населення є однією з найбільш пріоритетних у розбудові громадянського суспільства. Саме тому в нашій державі зростає попит на професію соціального працівника.
Соціальний працівник – це фахівець з надання допомоги різним категоріям населення. Він володіє усім спектром базових soft skills, які легко застосовуються у різних сферах і не обмежені вузькою професійною спеціалізацією.
Аналітичне мислення, гнучкість і стійкість, лідерство та соціальний вплив, креативне мислення, емпатія та активне слухання, орієнтація на сервіс та обслуговування клієнтів – основні інструменти соціального працівника. Саме вони входять у перелік найбільш затребуваних навичок за версією Економічного форуму у Давосі (2025 р.).
Крім того, соціальний працівник:
– глибоко розбирається у законодавчих аспектах надання соціальних послуг. Володіє всіма необхідними навичками для захисту людини у кризових ситуаціях (соціального консультування, ведення випадку (case management), кризового втручання).
– вміє ефективно вести переговори та володіє навичками виходу з конфліктних ситуацій.
– володіє навичками проєктного менеджменту.
– вміє працювати з групою та індивідуально, знає основи HR та мотивації.
Цій професії не загрожує вимирання через глобалізацію чи бурхливий розвиток цифрових технологій. Соціальна підтримка людини та консультування face-to-face стане невід’ємної частиною світу швидких технологій.

Сприяння кар’єрному розвитку
Міжнародна активність